Mentor Blogja

Ez a blog rólam szól, mindenkinek. Nemhiszem, hogy sokan fogják olvasni, esetleg ha valakinek szólok, hogy nézzen már rá, hogy mégis milyen :) De gondoltam kipróbálom milyen is ez.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

Vizsgaidőszak - part 1

2006.12.21. 19:59 | Mentor | Szólj hozzá!

Azthiszem a cím mindent elmond. Pécs, egyetem, vizsgaidőszak. Mindez tart egészen Január 23-áig. Nekem összesen 6 vizsgám van, infó lenne a hetedik, de abból már év elején megajánlották a 4est, egy felmérő tesztre. Szóval annyival kevesebb.

Ezen a héten volt a Gazdaságtörténelem vizsga és a Gazdaságmatematika I. Nem csak a nevük hangzik "jól", azok is... felvettem elsőre a két legnehezebbet, hoyg túl legyek rajtuk. Igazából mindkettő sikerülhetett volna jobban is, dehát ez van. Sztem mindkettő 3mas lesz. Ami töriből annyira nem gáz, de matekból lehettem volna 4es is, vagy akár 5ös, ami ösztöndíj szempontból nagyon jó lett volna. Na mind1.

A lényeg hoyg túl vagyok életem első vizsgáin, már csak 4 van hátra, szal már csak túlélem :P

Asszem mára ennyi!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mentor.blog.hu/api/trackback/id/tr6023758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: visit my home page 2018.10.10. 00:18:37

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása